2012

Har nyss kommit hem från Erika där det var lika mysigt som vanligt, jag åt sushi och vi snackade på om allt som hänt. Nu har jag bäddat ner mig i sängen och ska kolla på film, 2012.. jag har inte sett den än, typ född igår.
Ska passa på och kika på den nu när hjärtat inte är hemma för han har redan sett den, förhoppningsvis hinner jag se klart den innan han kommer hem.

Jag har bara hört att den filmen ska vara väldigt bra, sant?

Förövrigt, filmen som jag och Therese såg på bio var grymt bra. Lite Seven pounds-varning dock, lite småseg. Men det kan ha berott på mina höga förväntningar också. Men slutet gjorde filmen bra, mig upprörd men filmen bra. Precis som det ska va. Tips; kika på den, "Remember me".

Buenos noches, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0