Även vardagar är helg för mig

Darin - You´re out of my life, en ny favorit som spelas om och om igen. Emil är så trött på mig för det men tur för mig att han jobbar nu så jag kan lyssna på den hur många gånger jag vill!

Men snart måste jag ge mig, jag ska ringa hem en lillebror för mat och sen ska jag skjutsa honom till göransson innan jag ska åka till Gävle för en myskväll med Erika. Scones, te och massa bra på tvn ikväll.
Och efter mysandet med Erika ska jag fortsätta det hemma tillsammans med Emil och New Moon, har inte sett den än och förväntningarna är i skyn. En riktig myskväll såhär en tisdag.. men ni vet. Det är ju helg 24 timmar om dygnet när man inte har jobb.

btw, tack för inbjudan till 10 april Therese <3

Ha en trevlig kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: therese

du är given, fasen va kul vi kmr ha. <3

2010-03-09 @ 18:35:22
Postat av: Malin

jag längtar, grymt kul min kära vän! <3

2010-03-09 @ 23:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0