Barn och kola

Har idag tagit mig till Edsbyn för att packa om väskan, ska nämligen ta en liten tripp till Göteborg imorgon. Hälsa på syster någon dag eftersom hon precis kommit hem från sjukhuset. Så imorgon blir det 6-7 timmar ensam i bilen men jag älskar ju att köra bil med bra musik så det kommer vara skönt att rulla iväg och tänka lite.

Nu har jag Jonathan och Emil här, dom ska nämligen sova med mig inatt.
Två gullungar som snart blir 3.. ni läste rätt. Jag blir förhoppningsvis om allt går bra moster igen i mitten på juli
Mycket mysigt.
Men nu ska vi koka lite smarrig kola, poppa popcorn, blanda saft och kolla på film. Ikväll blir jag 8 igen!

Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0