NY BLOGGPERIOD

Nu ska jag skärpa mig, den senaste tiden har jag bara latat mig och inte alls gjort några försök till att ens logga in på bloggen. Men nu vänder det, jag ska ta tag i detta nu så ni får veta allt om mitt smaskiga liv..
Som ser ut ungefär som såhär: Kliver upp, äter, tittar på tv, söker jobb, går och lägger mig.
Smaskigt värre, eller hur?

Nej, men lite innehållsrikare är det väl iallafall. Men inte mycket. Är just nu i Edsbyn för att tvätta lite kläder och packa om väskan för att imorgon bege mig till Sandviken igen. Så nu när jag väl är här ska jag åka till Jennie för att se hur det står till med henne och hennes bebisar.

På med kläderna och ut i stormen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0